Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Wij berekenen de bezorgkosten aan de hand van de omvang van uw bestelling. Dit gebeurt tijdens het plaatsen van de artikelen in de winkelmand. De verzendkosten (in Nederland) bedragen:

  • €6.95 voor bestellingen die als pakket verzonden kunnen worden (zoals lampen).
  • €65 voor bestellingen die groter zijn dan een pakket (zoals tafels).

Transportkosten voor het buitenland kunnen in overleg geregeld worden.

De levering

Om er zeker van te zijn dat uw bestelde producten in de beste staat aankomen, werken wij met erkende transporteurs.

De levering van bijvoorbeeld lampen en decoratie verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 uur en 18.00 uur plaatsvinden. Het tijdstip van levering is voor ons niet bekend omdat de levering via PostNL verloopt. De levering van grotere producten zoals tafels verloopt via een extern transportbedrijf. De levertijd van deze producten ligt over het algemeen tussen de 1 á 2 weken. De tijden van levering worden vooraf met de klant besproken.

Mocht u het anders geregeld willen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Het pakket volgen

Wanneer de order ontvangen is wordt deze verwerkt en overgedragen aan PostNL. U ontvangt dan een track & trace code zodat u het pakket tot aan de voordeur kunt volgen. Bij grotere zendingen wordt er contact met u opgenomen over het maken van een leveringsafspraak.

Niet thuis?

Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging van een grote zending (via erkende transporteur)? Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een nieuwe leveringsafspraak. Let op: hier kunnen eventuele kosten aan verbonden zijn, welke in dat geval altijd op voorhand gecommuniceerd worden.

Na ontvangst van u bestelling

Heeft u nog opmerkingen of vragen over bijvoorbeeld de garantie- en/of zichttermijn dan kunt u terecht bij onze klantenservice. Veel antwoorden zijn al terug te vinden op onze website.